Srozumitelně o zdravém jídle a pohybu
Dobré zdraví je nedílnou součástí úspěšného podnikání. A s tím souvisí i zdravé stravování a pohyb. Přesně tato témata nedávno v podcastu Proti proudu velmi srozumitelně popsal Lukáš Roubík z Institutu moderní výživy.
S moderátorem Danem Tržilem mluvil např. o tom, jak skutečně funguje hubnutí a proč nejsou extrémní diety řešením, nebo co je ideální start pro nesportovce. V tomto posledním bodě Lukáš doporučuje zejména chůzi — začít chodit na krátké procházky a postupně je prodlužovat, dávat si je častěji.
„U každého člověka je potřeba najít vnitřní motivaci. Pro někoho je důležitá estetická stránka, aby dobře vypadal, pro někoho ta zdravotní, protože už má zvýšená nějaká zdravotní rizika nebo dokonce nějakým onemocněním trpí.“
Za co si lidé rádi připlatí?
„Za skvělou zákaznickou zkušenost jsou lidé ochotní si připlatit. Jenže která je ta skvělá?“ ptá se v úvodu článku Lukáš Pítra. Odpověď může být překvapivě jednoduchá – a nesouvisí s věrnostními programy, hezkým webem nebo faktem, že jste tzv. „cool“ firma.
Jak Lukáš zmiňuje, lidé obecně ocení to, že u vás efektivně a pohodlně vyřeší svůj problém či potřebu = tedy zabere jim to minimum času a energie a můžou místo toho dělat to, co je pro ně v životě zásadní.
Další postřehy najdete v článku.
Byznys našich klientů: Hodnocení služeb a podniků – rychle a jednoduše Jiřího Straky
Jak napovídá název Recenzni s.r.o., podnikání Jiřího Straky se zaměřuje na získávání recenzí pro firmy. A byla to trefa do černého. Zákazníci jsou totiž dnes ochotnější než kdy jindy podělit se o svůj názor – pokud jim to někdo usnadní.
„Naše karty jsou ideálním řešením pro všechny podniky – zejména pro začínající podnikatele, kteří chtějí rychle zvýšit svou online reputaci,“ říká Jiří Straka. A právě jednoduchost a rychlost používání NFC karet stojí za jejich úspěchem.
K byznysu Jiřího inspiroval podobný produkt, který úspěšně fungoval v zahraničí. „Vyrobil jsem si první kartu pro své potřeby a zjistil, že jde o mimořádně efektivní řešení,“ vzpomíná majitel firmy. Tato zkušenost přivedla Jiřího k myšlence pomoci stejnou cestou i dalším podnikatelům, kteří řeší stejný problém.
Jak se Jiřímu podařilo proměnit nápad ve funkční produkt? A co chystá dál? Více se dočtete na našem blogu.
Máte tipy na obsah, který by se mohl objevit v našem newsletteru? Dejte mi vědět v odpovědi na tento email.
Tak zase za dva týdny v úterý!
Roman Sokola