Děkujeme za ty dary!
Všem z vás, našich klientů, kteří nám poslali a stále posílají milé dárky. Opravdu si toho vážíme. Je to od vás krásná pozornost. A nebudeme zapírat, část už jsme v týmu vypili a snědli.
Vnímáme to jako jedno z potvrzení, že jste s naší prací spokojení a že vám služby Ofigo opravdu pomáhají.
Velkou radost nám dělají také vaše pozitivní reference, které píšete na Google, Seznam nebo přes naše sociální sítě. Třeba jako naše klientka Monika Věžníková:
„Jsem nadmíru spokojená. Firmu jsem měla založenou snad ještě dříve než za 7 dní. Veškerá komunikace byla velmi rychlá, o každém kroku jsem byla informována. Kvalitu služeb hodnotím jako nadstandard, byla jsem velmi překvapena. Děkuji a vřele doporučuji dále.“
Můžete se spolehnout, že v tomto směru budeme pokračovat i nadále. Profesionální přístup, rychlá a jasná komunikace a férová cena; tak, jak jste u nás zvyklí.
Jak zdražovat a pracovat s cenou?
„Když nemáš u ceny marketingový a salesový pohled, tak si snižuješ marži,“ říká v rozhovoru expertka na cenotvorbu Dominika Špačková. V podcastu Martina Hurycha otevírá téma náročné pro mnoho podnikatelů = zdražování (a jak na něj). Popisuje obvyklé přístupy k cenotvorbě, ale taky, jak funguje produktová pyramida a jak vlastně najít skutečnou hodnotu pro klienta.
„Když máš blbě nastavené produkty, které klienty nezajímají, a ty je předěláš, tak hrozně rychle ztrojnásobíš zisk a zdvojnásobíš obrat. Ani nevíš jak,“ popisuje Dominika. Celou epizodu si můžete pustit na YouTube.
Byznys našich klientů: Chytrá domácnost Pavla Srby
Pavel Srba se k založení firmy Unify Technology dostal díky své vášni pro programování vlastní domácnosti. Uvědomil si, že jeho zařízení mezi sebou nekomunikují, a viděl v tom velký potenciál. To ho inspirovalo k vytvoření firmy zaměřené na chytré domácnosti.
Unify Technology nabízí komplexní řešení chytrých domácností, která propojují různé technologie do jednoho funkčního systému. Kromě toho se specializují i na prodej a instalaci stínicí techniky. Název firmy vychází z anglického slova „unify“ (sjednotit), což vystihuje její filozofii.
„Máme širší záběr než konkurence a můžeme zákazníkům nabídnout to nejlepší z obou světů — z oblasti chytrých domácností i stínící techniky,“ říká zakladatel firmy.
Pavlovým cílem je v prvé řadě spokojenost zákazníků, ale samozřejmě i rozvoj firmy směrem k novým technologiím, jako jsou cloudové služby a umělá inteligence.
Více se o podnikání Pavla Srby dočtete v našem článku na blogu:
Máte tipy na obsah, který by se mohl objevit v našem newsletteru? Dejte mi vědět v odpovědi na tento email.
Tak zase za dva týdny v úterý!
Roman Sokola