Základní pravidla pro získání dobré reference
Jak zmiňuje článek na webu Synergica: Kvalitní reference je poklad. Jsou potvrzením toho, že svou práci děláte dobře. A novým klientům pak hlavně pomáhají v rozhodování, zda si vaši službu nebo produkt pořídit, či ne. Nejdříve ty reference ale musíte mít.
V některých případech vám je zákazníci napíší sami, třeba prostřednictvím Google nebo u stránky na Facebooku. Neplatí to každopádně vždy, takže je dobré si o ně umět ve správný čas říct.
Jak tedy dobrou referenci získat?
Odveďte skvělou práci
Poproste své klienty o referenci
Řekněte jim, jak ji mohou napsat
Připojte informaci v jaké formě o referenci nejvíce stojíte
Poproste o souhlas se zveřejněním
Po zveřejnění nechte referenci zkontrolovat
Rozepsané body najdete v článku.
Čistý zvuk pro vaše online hovory
Stává se vám pravidelně, že míváte online hovory s kolegy či klienty v rušném prostředí? Sedíte např. v kavárně nebo sdílené kanceláři, kde v pozadí hučí větrák, kolegové hlasitě buší do klávesnice a za oknem k tomu všemu štěká pes… Otestujte nástroj Krisp, který dokáže pomocí umělé inteligence právě podobné rušivé zvuky v pozadí odstranit.
V základní free verzi je dostupný zdarma pro 60 minut volání denně a propojit se dá s většinou známých aplikací jako Zoom, Google Meet nebo Teams.
Byznys našich klientů: Udržitelná móda Vendy Homolové
Vendy Homolová a její maminka Světlana už byly unavené z masovosti a celkové filosofie fast-fashion obchodů. A tak se rozhodly vytvořit si vlastní unikátní značku In Flow In Love, aby mohly tvořit unikátní kousky pro unikátní ženy: „Chtěly jsme vytvořit něco specifického, něco v čem se budeme cítit stoprocentní a věříme, že v tom nejsme samy. Vzhledem k tomu, jak začíná být udržitelnost populární jsme se rozhodly, že založíme vlastní značku udržitelného oblečení s velmi přísnými standardy,“ popisuje Vendy.
Jak spoluzakladatelka Vendy Homolová dodává, největším specifikem firmy je asi ruční výroba. Tvoří zejména kusově, na objednávku, a zaměřují se na udržitelné látky s certifikací jako je GOTS nebo European flax, které zaručují, že při výrobě materiálů byly dodrženy veškeré ekologické standardy. „Snažíme se vyhnout masovosti, protože chceme, aby každý produkt byl jedinečný.“
V čem se rodinné podnikání od začátku proměnilo a jakými překážkami se dámy v začátcích setkaly? Více se dozvíte u nás na webu.
Patříte mezi naše klienty a chcete sdílet příběh svého podnikání podobně jako Vendy Homolová? Dejte mi vědět v odpovědi na tento email.
Tak zase za dva týdny v úterý!
Roman Sokola